Rasy koni
Szybki podgląd
23,92 zł
Bogowie i herosi. Mity w oczach wielkich...
Szybki podgląd
49,50 zł
Bombowa reedukacja
Szybki podgląd
53,99 zł
Mężczyzna z laserem
Szybki podgląd
31,92 zł
Zachodnie reguły monastyczne
Szybki podgląd
89,10 zł
Podpalaczka
Szybki podgląd
32,51 zł
Podpalaczka twarda
Szybki podgląd
36,54 zł
Pismo Święte ST i NT duże beż + Pam. I Kom. Św.
Szybki podgląd
55,13 zł
Marvel 500 naklejek FBS-2
Szybki podgląd
15,72 zł
Co-dziennik sfrustrowanej trzydziestki
Szybki podgląd
23,20 zł
Strona głównaNaukaUstanawianie agendy mediów podczas kampanii wyborczych w 2005 roku

Ustanawianie agendy mediów podczas kampanii wyborczych w 2005 roku

17,10 zł
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (1 szt.)
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Agenda-setting to teoria i metoda badawcza stworzona w latach siedemdziesiątych XX w. przez amerykańskich badaczy: prof. M.McCombsa i D.Shawa. Celem badań jest poszukiwanie korelacji zachodzących pomiędzy eksponowanymi przez media masowe wydarzeniami, a postrzeganiem ich jako najważniejsze...

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

Audiobooki, E-booki, Książki, Prasa, kalendarze. Sklep internetowy. Audiobooki, E-booki, Książki, Prasa, kalendarze. Sklep internetowy. Audiobooki, E-booki, Książki, Prasa, kalendarze. Sklep internetowy.