Rasy koni
Szybki podgląd
23,92 zł
Bogowie i herosi. Mity w oczach wielkich...
Szybki podgląd
49,50 zł
Bombowa reedukacja
Szybki podgląd
53,99 zł
Mężczyzna z laserem
Szybki podgląd
31,92 zł
Zachodnie reguły monastyczne
Szybki podgląd
89,10 zł
Podpalaczka
Szybki podgląd
32,51 zł
Podpalaczka twarda
Szybki podgląd
36,54 zł
Pismo Święte ST i NT duże beż + Pam. I Kom. Św.
Szybki podgląd
55,13 zł
Marvel 500 naklejek FBS-2
Szybki podgląd
15,72 zł
Co-dziennik sfrustrowanej trzydziestki
Szybki podgląd
23,20 zł
Strona głównaObcojęzyczneAgenda Setting Old and New problems in the Old and New Media

Agenda Setting Old and New problems in the Old and New Media

14,25 zł
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (1 szt.)
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Agenda-setting to teoria i metoda badawcza, której korzenie sięgają lat siedemdziesiątych XX wieku. Stworzona została przez amerykańskich badaczy MaxwellaMcCombsa i Dana Shawa. Początkowo badania koncentrowały się na poszukiwaniu związku pomiędzy przekazem medialnym a opinią...

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

Audiobooki, E-booki, Książki, Prasa, kalendarze. Sklep internetowy. Audiobooki, E-booki, Książki, Prasa, kalendarze. Sklep internetowy. Audiobooki, E-booki, Książki, Prasa, kalendarze. Sklep internetowy.